Ben birkaç taksidi geciktirmiştim ailemin evine hatırlatma kağıdı gitmişti sonra huzursuz oldum babam öğrenmeden kredinin tamamını ödedim. O an ödeyecek durumda olmayada bilirdim.
Umarım öğrenciye krediyi karşılıksız vermeye başlarlar öğrenciden mezun olunca talep etmesi çok saçma.