R10’dan bir kişi 10₺ ye ihtiyacı olduğunu dile getirdi, whatsapp numaramı profilimden bulmuş. Tabiki vermedim. 10₺ çok bir para olduğu için değil, insanların iyi niyetlerini suistimal etmeye gayet açık bir durum olduğu için. Bu arkadaşın R10’daki tüm whatsapp numaralarını bulup mesaj atmadığını nereden bileyim/nereden bilelim.? Bu düşüncenin karşısındayım. Öbür taraftan bu arkadaş gerçek ihtiyaç sahibiyse neden bu durumda olan birisi gidip maddi destek alamıyor devletimizden/belediyelerinden? Sokakta dilenmek için dilenenle gerçek ihtiyaç sahibi olarak isteyeni nasıl ayırt edecez? Her isteyene maddi destek vermek asıl ihtiyaç sahibine vereceğimiz maddi desteği/hakkı çalmıyor mu? Siz daha önce benzer durumlarla karşılaştınız mı? Ne yapılması gerekiyor?