kızarıklık var hocam. şişlik leke morarma falan yok. dün aşırı yoruldum. rüzgar falan da var aşırı. gece uyutmadı ağrıdan dolayı. pc başında rahat 5 6 saat duruyorum hocam
müdür büyük ihtimal gözü kurutmuşsun. öncelikle doktora gitmen gerekir ama çok acil bir çözüm arıyorsan refresh tears işini görür. yan etkisi yok. geçmiş olsun.