kornea da buruşma yok sanırım. kızarıklık, göz kapaklarında şişlik, kirpik diplerinde beyaz lekeler (yağ benzeri), göz altı ve çevresinde morarma vs bunlar varmı? pc başında ne kadar kalıyosun bi de astigmat gibi bi rahatsızlığın varmı?
kızarıklık var hocam. şişlik leke morarma falan yok. dün aşırı yoruldum. rüzgar falan da var aşırı. gece uyutmadı ağrıdan dolayı. pc başında rahat 5 6 saat duruyorum hocam