çok az yanma ve sulanma oluyor hocam
kornea da buruşma yok sanırım. kızarıklık, göz kapaklarında şişlik, kirpik diplerinde beyaz lekeler (yağ benzeri), göz altı ve çevresinde morarma vs bunlar varmı? pc başında ne kadar kalıyosun bi de astigmat gibi bi rahatsızlığın varmı?