merhaba bundan 2-3 ay öncesine kadar facebook reklamlarıyla uğraşıyordum rahatlıkla 150-60 fatura alıyordum bırakmıştım şimdi tekrar başlamak istedim fatura alınmıyor method değişmiş sanırım bu konu hakkında ücretsiz olarak bilgi paylaşmak isteyen olursa yorum atarsa hem ben hemde yapamayanlar için yardımcı olmuş olursunuz
şimdiden herkese iyi bayramlar teşekkürler