Üniversite zamanlarının ilk 2.5 yılı devlet yurdunda geçti. Bu süre zarfı içinde aylık 235 TL verdim yurda ve benim günlük yediğim yemek 11 TL ediyordu, yani bırakın barınmaya para vermeyi, yediğim yemeğin tutarı bile ödediğim miktardan fazla idi.
Kaldığım yurt da on numara beş yıldız bir yurttu. Odalar 4 kişi, yemekler efsane iyiydi. Yurt kadrosu da çok candan, birer abi-abla gibilerdi.
Şimdi ben bana bu imkanı sağlamış devletime nasıl sırtımı döneyim de ödeme yapmayayım?
Allah imkan verse, iki katını ödemezsem namerdim.
Nankörlüğün lüzumu yok. Paşa paşa ödeyeceğiz.