Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim de kredi ödemelerim başlamış ama yarısı kadar faiz değil abartmayalım. Bu ayı geciktirmişim (Ağustos'ta başlıyor saniyordum) bayramdan sonra ikisini bir ödeyeceğim nasipse. Yerken iyiydi demek istemiyorum ama hazıra dağ dayanmaz. Alırken nasıl temkinli davrandıysam şuan ödemeye başlayınca da temkinli ilerliyorum. Arkadaşınız da öyle yapsın. Keşke kredi olmasaydı ama alırken zorla imzalatmadılar sonuçta.
İyi bayramlar dilerim