3-4 yıl dokunmazlar. Dokunmazlar derken e-haciz, bloke gibi uygulamalar yapmazlar ama tabi bu süreçte yüklü miktarda faiz bindirirler. Bahsettiğim sürelerde ödeme yapılmazsa haciz, banka hesabına bloke koyarlar. Bu faizleri bindiren, bloke koyan da asli görevi kamu yararı ve kamu hizmeti olan devlet ha, tek amacı para kazanmak olan özel bir şirket değil.
Arkadaşımın 2.yılında bankadakı parasına el konulmustu yanlısım yoksa. Hiç ödeme yapmamıştı af bekliyordu.
O kredileri alanlar para su kadar arttı diye laf söyleme hakkına sahip değiller. Enflasyon oranında artıyor olması lazım ve ozaman aldıgı para demekki şuanda bu paraya denk geliyor alım gucu olarak.( tabı enflasyon genelde cok dusuk hesaplanıyor aslında suan kı paradan daha fazla olması gerek ). Parası olmayan okumasın mı diyenlerede gelişmemiş ülkede yaşamanın dezavantajları bunlarda kendimizi avrupayla vs kıyaslayamayız bu konularda.