2013ten bu yana ödemedim 2 katı şu an 5 ay sonra kredilerim bitince ödemeye başlayacağım. Eve de herhangi birşey gelmedi. 6 senedir de sigortalı çalışıyorum. Bankaya bloke falan da koymadılar. Bunu ödemeyin diye yazmıyorum.