Hocam benimde askıya alındı şüpheli ödemeden form gönderdim ama açılmadı siz nasıl açtınız ?
1 aydan uzun süre o forma faturalar, adres kayıtları yollayarak ve çeşitli maillerle açtırdım. Temsilcileri bezdirdim hocam.
Çok ihtiyacım vardı be, kaçırdım. Şanssızlığa bak.
pm atın. son olarak size de vereyim.