civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain çok güzel hocam

ama yeni nesil deyince farklı bir arayüz beklentisine girmiştim açıkcası umarım içerkle farklılıgı yaratırsınız. tema için şimdi olmasa bile ileride daha ilgi çekici farklı birşeylere yönelmenizi öneririm.

başarılar dilerim
Teşekkür ederim güzel temennileriniz için tema konusunda 3 farklı temada kararsız kalmıştım başlangıç olarak adsense onaylatmadan harcama yapmayı düşünmüyordum bugün 8.gün adsense onayı aldırdım ve bu tema ile yaklaşık 3 4 hafta ilerlemeyi sonrasında tema değişikliği ve reklam vb. işlere yaklaşık bin lira civarı harcama yapmayı düşünüyorum. sonra zaten iş büyür inşAllah bakalım. Yapılması gerekenler gibi vs. fikirleriniz var ise lütfen belirtin. bu arada Bayramınız Mübarek olsun