domain çok güzel hocam

ama yeni nesil deyince farklı bir arayüz beklentisine girmiştim açıkcası umarım içerkle farklılıgı yaratırsınız. tema için şimdi olmasa bile ileride daha ilgi çekici farklı birşeylere yönelmenizi öneririm.

başarılar dilerim