tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok teşekkür ederim yorumunuz için. Bayram nedeniyle hiçbir yer kabul etmedi ve bayramdan sonraya bıraktırdılar. Götürdüğüm yerler 2,5 - 3 bin TL masraf olduğunu söylediler. Bayramdan sonra mecburum bir yere yaptırmam gerekiyor. 2 gündür araç ile mecburen sağa sola gidiyorum. 2 gündür hararet göstergesi sabit hiçbir şekilde yükselmiyor. Benim bildiğim ise hararet sürekli artar. Tam evlilik arefesindeyiz 3000₺ koydu açıkcası 🙂
2000 model 1.4 is conta, termostat, termostat kütüğü, üst kapak taşlaması, triger seti, kayış seti, hortum seti, radyator,subaplardan 3 tanesi kaynamıştı, kapak basınc işlemleri, yağı, antifirizi vs. derken 3500 tl ödedim yaklasık 3 ay once