Bu arada termostatı söktürmüştüm daha önceden, fanlar sürekli çalışıyor hocam.
RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek olarak cok fazla üzerine gitmeniz durumunda pistonlar yağa su karışacağından kafaya vuracaktır bu da kapağa zarar verecektir