Ümraniyedeyim hocam. İstanbul Anadolu yakası. Ne varsa tanıdıktan yana sorun yaşadım. Araçta yağ kaçağı var diye 1000₺ aldılar, sorun devam etti. Başka birine yaptırdım 300₺ aldı ve yağ kesildi. Bu arada araçta termostat yok söktürdüm, fanlar sürekli çalışıyor.
ya hocam genelde conta yanmasa yanda diyen birçok usta var. Birinin tanışına git sağlam birisi olsun. oturduğun yer neresi heryerde çevre var genelde