Ümraniyedeyim hocam. İstanbul Anadolu yakası. Ne varsa tanıdıktan yana sorun yaşadım. Araçta yağ kaçağı var diye 1000₺ aldılar, sorun devam etti. Başka birine yaptırdım 300₺ aldı ve yağ kesildi. Bu arada araçta termostat yok söktürdüm, fanlar sürekli çalışıyor.
orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya hocam genelde conta yanmasa yanda diyen birçok usta var. Birinin tanışına git sağlam birisi olsun. oturduğun yer neresi heryerde çevre var genelde