Bütün yerler bayramdan sonraya itelediler ve 2,5 3 bin TLyi gözden çıkar dediler.
Hocam direk sanayiye çekin, her araca bindiğinizde zarar maliyetini yükseltirsiniz
Geçmiş olsun İnşaalah sadece contadır komle motor yapılacakda diyebilirler
Araca o haliyle binmemenizi tavsiye ederim. Daha büyük sorunlar ortaya çıkacaktır muhtemelen.
Conta gibi duruyor hocam, kapak sağlamsa çok masraflı olmaz diye düşünüyorum.
Kesinlikle conta yanmış hocam suyu motora çekip egzozdan atıyor o yüzden egzozun içi siyah ve o şekilde kullanmaya devam edersiniz yakında borular da sertleşir hava dolar içleri motora daha fazla zarar verebilirsiniz onun için hemen yaptırmanızda fayda var
hocam araayı direk bu gibi durumlarda sanayiye götürmen gerek. Egsoz içi döküldüyse araba rahat hava çıkışı yapamadıgından da hararet yapar. Yag su varsa sogutma sisteminde termostat yada fan açmıyor olabilir. Sanayiye yarın sabah açık yer varsa direk götür baktır. Contan yanmadıysa erkenden kurtar arabanı yaktı ise üst kapak açarlar güzelde para isterler üzülürsün.