Çalışmıyorsa daha doğrusu SGK kaydı yok ise 1 sene faizi ile birlikte erteleyebilir. Ama vadesi gelmiş ödenmemiş borcu olmaması kaydıyla. Bu arada arkadaşın 7 ay önce başladı ve o tarihten bu yana hala ödemedi taksitlerini, birşey olmadı. Bu demek değildir ki olmayacak vergi dairesine devrolur ve borcla ilgili işlem yaparlar.