Ege bilgisayar mühendisliği iyidir. Kuzenim oradan mezun oldu, yüksek maaşlı işlerde çalışıyor , 10-15bin civarı. Konumuda bence harika. Küçükpark ayağının dibinde. Metro okul kapısından çıkınca hemen karşında. Bornovanın merkezinde fakülte binası var. Eğitim olarak zaten güzel. Tavsiye ederim.