Adam akıllı adam gayet mantıklı video başlığı şimdi video başlığı "eşimle güzel bir gün" olsaydı eğer kimse tiklamazdi bile YouTubun formatı bu yani yapcak bişey yok hangi youtuber clickbaitten başka vasifa sahip yetenekleri ne hiç ha bu içerik herkese hitap etmez bazıları gereksiz bulur eleştirir o ayri bence mantıklı ve eğlenceli başlık seçiminde doğru kısacası tabi r10 biraz oldschool webmaster piyasası olduğu için bu tarz başlıklara eleştiri almak kaçınılmaz olur. Başarılar hocam
Hocam söylediklerinize sonuna kadar katılmakla beraber siz zaten olayı anlamışsınız bu konuda yorum yapmıcam.Eleştiri konusuna gelince her türlü eleştiriye açığım ki burda paylaştıysam eleştiride alacağımı bilerek paylaştım ki eleştiri yapanlara da hiç saygımı bozmasan tesekkur ettim.Lakin bşr kaç kişi kendini sanırım bir halt sanıyor ki saygısızlığın dibine dem vurmuşlar buna dahi ses etmedim.Hele biri varki siz asla çocuk yapmayın diyor.Sana mı soracam benim gerçek hayatta nasıl biri olduğum hakkında tek bir fikri dahi olmayan adamlar sorf ellerinde klavye var diye her türlü saygısızlığı kendilerine reva göruyorlar.O burda old scholl takılanşarın coğunu cebimden cıkarırım bir daha da sokmam her anlamda.Diyeceğim o ki hocam eleştirinin de bir sınırı olduğuna inanıyorum.Ayrıca çok teşekkür ederim...
Mutluluğunuz daim olsun hocam
Çok saplun hocam varolun🙏🙏