Adam akıllı adam gayet mantıklı video başlığı şimdi video başlığı "eşimle güzel bir gün" olsaydı eğer kimse tiklamazdi bile YouTubun formatı bu yani yapcak bişey yok hangi youtuber clickbaitten başka vasifa sahip yetenekleri ne hiç ha bu içerik herkese hitap etmez bazıları gereksiz bulur eleştirir o ayri bence mantıklı ve eğlenceli başlık seçiminde doğru kısacası tabi r10 biraz oldschool webmaster piyasası olduğu için bu tarz başlıklara eleştiri almak kaçınılmaz olur tabi yorumlar saygı çerçevesi içerisinde olursa güzeldir üstü kapalı yorumların kimseye bir faydası yok. Başarılar hocam