Dermax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 Sahibi sizmisiniz kimin kalıp kimin gitceğini sizmi karar veriyorrsunuz beni kadıköye çağırdınya özelden numaranı at geleceğim konuşalım senle bi
Bul numaramı kardeş her yerde var