tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz yeterince BOŞ konu açtınız zaten çıkıp millete mi laf yapıyorsunuz burada 😂
R10 Sahibi sizmisiniz kimin kalıp kimin gitceğini sizmi karar veriyorrsunuz beni kadıköye çağırdınya özelden numaranı at geleceğim konuşalım senle bi