Ana para 7k idi ödeyemeyeceğim için toplamda 2 yıl erteledim e-devlet üzerinden şu an 13k küsür oldu, eylülde erteleme başvuruları tekrar açılacak büyük ihtimalle yine erteleyeceğim. O kadar boş yerlere harcama yatırımlar yapıp paraları çöp ediyorlar ki bir konuşacağım olmayacak, neyse

Yorumlarda şikayet etmeyin diyen arkadaşlar çok biliyorsunuz, her şeyi siz biliyorsunuz. Ha öğrenciler zaten şikayet etmiyor ana paramız neyse tabi ki öderiz, lakin işsizlik nedeniyle erteleme başvurularına en azından enflasyon şu bu dyerek dayamasınlar faizi. Maaş artırımlarına gelince enflasyonu düşük tutmayı nasıl biliyorlar ki sormayalım filanlar fistanlar işte.