Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiri serbestse saçma bir içerik. Bence izlenmek için böyle şeylere gerek yok. İzlenir mi izlenir. Benimki şahsi fikir. Bence pişman olacağınız içeriklerden uzak durun. Yok olmam derseniz hakkınızda hayırlısı olsun.
Tabiki eleştirinize saygı duyuyorum normal şartlarda evet haklısınız ama ilk etapta ilgi çekici içerik şart örnek bakınız kafalar...