Eleştiri serbestse saçma bir içerik. Bence izlenmek için böyle şeylere gerek yok. İzlenir mi izlenir. Benimki şahsi fikir. Bence pişman olacağınız içeriklerden uzak durun. Yok olmam derseniz hakkınızda hayırlısı olsun.