ya yazdıklarınızın ne anlam ifade ettiğinden haberiniz yok yada bir anlam kargasası ıcındesınız.Eleştirebilirsiniz kesınlıkle tek bır olumsuz cevap vermem ki vermedım ama siz eleştiri değil karsınızdakı ınsana saygısızlık yapıyorsunuz mesele bu...
Gereksiz algı yaratmaya çalışma boş yere kime saygısızlık yapmışım ? ne değişik insanlar var ya