DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki senedir başvurmadığımız yer kalmadı. Kariyer.net'te 400'den fazla başvuru var.

Normal kendi bulduğumuz yerler asgari ücretten kaydını yapıp sana elden 1500 vereceğiz diyorlar.

Bulunmuyor yani.

Her bina üniversite olmuş. Herkese profesörlük veriliyor. 27 bin profesörü olup bilimi olmayan bir ülkeyiz.

Bulamadık. Ee şimdi ne olacak peki?
Ben cevabımı aldım. Teşekkür ederim İster istemez Türkiye'de şu dönemde iş bulma çok zorlaştı. Bu yüzden yurt dışına yönelmek gerek. Üniversitede 3 üncü yılıma girdim. Şu anda Yusuf Yusufum. Günde 10-12 saat kendimi geliştirmeye ayırıyorum. 6 yada 5 saat falan uyuyorumdur. Bu çalışma düzeni bile bana yetmiyor mesela. Bir taraftan da çift üniversitesi okuyorum. Daha ne yapayım. Sınıf ortamıda laylaylom kimsenin umrunda değil mezun olunca iş bulup bulamayacağı. Durum bu maalesef.