@webisyo;
@DenqeSiz;
@Backlinkcinet;
@RaoulDuke;
@adampation;
@gunessezer;
@EcLeL;
@SinemBilisim;
@mustafa1demir;
@DemirayBilisim;
@Leper;
@Walwe41;
@LondonBlue;
@Softwareus;
@paskevich;
@iowa;
İlgilendiğiniz için teşekkürler. Aslında bu ayın son günü geldi ve ödemedi diye sormuştum, muhtemelen gelecek ay ödeyip bir ay geriden vs. ödemeye devam edecek, yani ödeyebildiği kadarıyla. Sizden de anladığım kadarıyla üst üste aylarca ödenmediği takdirde bir miktar faiz eklenecek.
@lionparsde; emin olun kimse zorunda olmadığı sürece mezun olup 25-30 bin tl borçla hayata girmek istemez.