kyk borcunu ödemezsen belli süre sonunda icralık olursun. memuriyete girersen maaşından kesinti yaparlar. o yüzden o borcu ödemek lazım. devlet senin ondan alacağın 2 kuruşunu vermez ama senden alacağı 2 kuruşunu sende bırakmaz. hükümete yakın iş adamıysan milyarlık borcunu affeder, o ayrı bir konu.

eğer kredi borcunu ödemekte zorlanan varsa yapılandırma talebinde bulunabilir. sanırım böyle bir imkan hala var. en azından taksitleri biraz arttırıp ödenecek miktarı biraz daha azaltmak hususunda faydalı olur.