Faiz geliyor, icra geliyor, banka hesaplarına bloke konuyor. Yani elini - kolunu bağlıyorlar. Ben ödeyemedim maalesef, yani düzenli ödeyemedim. 2013 mezunuyum. Çoğu yapılandırma da yapılandırıp çalıştığım sürece ödedim. Ama düzenli bir iş imkanı olmadığı için düzenli ödeme yapamadım ve yapılandırma 2 defa bozuldu. Faizler de olduğu gibi geri bindi. Şu anda icra gelmiş durumda ve ara sıra hesapta para olursa bloke koyuyorlar ani bir şekilde. Hayat zindan oluyor velhasıl...