bu pisliklerden ne zaman kurtulucaz yerli ubere evet diyorum. Uber gelsin diyorum. kayıt olurken sabıka kaydına falan herşeye göz atıp öyle şoför olabilsinler.
1 saat aralıkla parmak izi ile teyit sistei gelmeli yoksa bizim millet bununda açığını kullanır ve gene leş insanlar şoförlük yapar.