Merhabalar atıyorum r10'dan bir site satın alacağım. Hangi adımları izlemeliyim. Bu konuda hiç bilgim yok. Alan adını nasıl üstüme alabilirim?
Hosting ile devredilmiyorsa neler yapmalıyım?

Bilgi verirseniz ben ve benim gibi acemilere destek olabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim