Buradaki etkenlerden biri de işlemci markasıdır. Ben Amd kullandığım halde bunları söylüyorum. Siz Intel kullanıyorsanız zaten Intel işlemcilerin ısınma sorunu pek görülmüyor.
benim 5 bilgisayar var bu şekilde kullandıgım,hepside intel hocam.amdlerde ne yazıkki ısınma sorunu sık görülüyormuş.ben sık sık zaten ısıları kontrol ediyorum pcde.anakart,işlemci,ekran kartı hepsini izliyorum.bi sorun yok çok şükür...