fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dogrudur.çok profesyonel kişiler,şirketler filan tabiki benin gibi 5liralık macun kullanmaz.bu alanda çok büyük isimler var,onlardan kullanıyorlardır ve muhakkak faydasını görüyorlardır.ama benim için onlar tamamen gereksiz...


https://www.akakce.com/bilgisayar-ka...i,8927510.html


bu kasadan kullanıyorum ben.bütün gün pc başındayım,günüm yarısı oyun oynuyorum.diger yarısındada video editler,site işleri,film izleme filan.kasanın yan kapagı kapalı,hiç ısı sorunum olmadı dedigim gibi.
Buradaki etkenlerden biri de işlemci markasıdır. Ben Amd kullandığım halde bunları söylüyorum. Siz Intel kullanıyorsanız zaten Intel işlemcilerin ısınma sorunu pek görülmüyor.