Yanlış düşünüyorsunuz. Sizin 5 TLlik aldığınız ve sözde pahalı aldığınız macunların ısı iletkenliği ve gramı birbirine yakın olduğu için farkı anlayamamışsınızdır. Çoğu pahalı macunlarda yüksek performans diye tanıtırlar. Fakat ürün hakkında detaylı bilgi vermezler. Ama velakin yüksek performans olarak tanıtılan ürünün resmi sitesine gittiğinizde pek iyi değerlere sahip olmadığını anlarsınız. Macun seçiminde kaç gr olduğuna ve ısı iletkenliği değerinin yüksekliğine bakılmalıdır. Sıvı soğutma parasına da macun var. Ama hiçbir faydasını göremezsiniz. 100 liraya satılan birçok macun iyi performanslar sergileyebiliyor. "Cooler Master Mastergel" Serisinin üstüne tanımam. Tam orijinal ürünleri ülkemizde bulunmamakta. Çok araştırdım ve yurtdışından almaktan başka çare yok. Yurtdışından sipariş edene kadar vergi ücretleri fiyatı daha çok tuzluyor. Maalesef ülkemizde olanlarla yetinmek zorunda kalıyoruz. Şu an için istediğim Cooler Master marka ürünü bulamadığım için AMD Wraith Prism fan aldım ve onun orijinal stock macununu kullanıyorum. Saatlerce oyun oynamama, bu hava şartlarında yan paneli kapalı tuttuğum halde temperli camımın ısısı çok düşük değerlerde. Gayet memnunum ve yeni aldığım DARKFLASH Marka dış kasanın hava çıkışının ekmeğini yiyorum. Dış kasamı büyük almamın sebebi de ileride ekran kartı upgradelerinde ve sıvı soğutma geçişimde alan sorunu yaşatmaması adınaydı...
dogrudur.çok profesyonel kişiler,şirketler filan tabiki benin gibi 5liralık macun kullanmaz.bu alanda çok büyük isimler var,onlardan kullanıyorlardır ve muhakkak faydasını görüyorlardır.ama benim için onlar tamamen gereksiz...
https://www.akakce.com/bilgisayar-ka...i,8927510.html
bu kasadan kullanıyorum ben.bütün gün pc başındayım,günüm yarısı oyun oynuyorum.diger yarısındada video editler,site işleri,film izleme filan.kasanın yan kapagı kapalı,hiç ısı sorunum olmadı dedigim gibi.