Üyelik fiyatları çok pahalı ben ürünü pazaryerlerinde koyacağım şirkeyim hem kdv hemde n11 vb pazaryerlerine komisyon ödeyecek. 10.000-2-3-5 bin lira Üyelik paraları saçma geldi o kadar parayı verip malı toptanda alıp satabilirsin. . Yinede teşekkürler