6-7 yıl önce topladım şuan bu mesajı yazdıgım kasayı.ilk kurulumdan sonra 1 defa macun yeniledim sadece.ondada genel temizlik yapıyordum,bunuda aradan çıkarayım dedim sadece.daha önce ünideyken pahalı macunlardan kullandım,sonra baktım ucuzla arasında bi fark yok,5tllik macunlardan kullanmaya başladım tüm bilgisayarlarımda.bugüne kadarda bi zararını görmedim.