Bu termal macun olayı gerçekten dipsiz kuyu corsair tm30 da kullandım cooler master nano da kullandım fiyatları 80 ila 100 tl bandın da değişen 3 sıkımlık macunlar bunlar şimdiyse 15 tl lik 60grlık termal macun kullanıyorum samimi söylüyorum pek bir farkı yok pahalı olanlar sadece daha geç ısınıyordu bu daha çabuk ısınıyor ama pahalı olanlar ile aynı derecede çalışıyor açıkcası gidip 100 tl verip pahalı bir ürün almanızı tavsiye etmem .
Kasa olarak da şu modeli önerebilirim
https://urun.n11.com/bilgisayar-kasa...xoCjyQQAvD_BwE