TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kural kuraldır...
10 tl ve üstleri için geçerlidir. 10 tl altında + veya - trader kullanılamaz
CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık arttırma 1 TL ile başlıyor. Mantık olarak baktığımızda, satıcının olumsuz ticaret puanı kullanma hakkı var.
esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanılmamalı. 4tl için 10tl altı sonuçta
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman kötüye kullanım olur.
Bi ürün için sürekli açık arttırma açılır 10 tl altında ise satış sürekli + trader kullanılır. Bi bakmışsın adam ayda 200 trader kasmış..
Bu yüzden kural geçerli olup negatif veya pozitif trader kullanılmamalı
linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık artırmadaki teklif veriş zamanınız: 22-07-2020, 12:19:25

Son teklif + 24 saat sizde kalması için belirtilen zaman olduğuna göre bitiş zamanı 23-07-2020, 12:19:25 olmak zorunda.

Ödeme yapmak için 48 saat süreniz bulunuyor yani 25-07-2020, 12:19:25. Size verilen negatif ticaret puanının zamanı ise 24-07-2020, 23:17:57

Bir kez daha rapor edin, ticaretin tutarı bir yana, haksız negatif trade söz konusu.
JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi özetlemişsin abi
linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorunlu değil ancak R10'da iyi bir profil oluşturmanın en temel gerekliliği ticaret puanı olduğuna göre verilmesi doğru olur.

En son sattığım domainlerden birinin alıcısı puan vermedi, 2 kez mesaj attım dönüş yapmadı.

Vermeyen vermez, zorlamak gereksiz.
Arkadaşlar itradeim silinmedi açık artırmalarda isterse 1 tl olsun negatif trade kullanabilirmiş ki 48 saat ödeme olayı bile havada kalmış anlaşılan açık açık kuralları yazsalar bizde anliycaz. @R10.Net;