Benim 1 aydır kısıtlı hala düzelme yok, Bu gidişle abd ye gidip googleyi basıp hesapları kısıtlayan arkadaşla yüzyüze bi görüşme sağlayacağım
Arkadaşlar reklam sunumu sınırlandırıldı diye bir uyarı geldi kazanç artık yok sebebi nedir nasıl düzelir bilgisi olan paylaşabilir mi ?
Aslında imkan olacak, googıla karşı kitlesel bir eylem yapılacak. Herkes websitesi ve uygulamalardan googılı 1 ay kaldıracak. . Bak bakalım o zaman nasıl yola geliyor Googıl bey.
Hala adsense geçersiz trafik sıkıntısı yaşıyor iseniz
Konumu inceleyiniz
https://www.r10.net/ilan-panosu/2443...le-dondum.html