Pandemi nedeni ile kaldırmışlardı ama bi süredir şuan işlem miktarına göre değişiyor ama standart olarak 50 kuruş 1 lira kesik atiyorlar ihtiyaçları var çünkü üstelik 16:20 den sonra yapikredi garanti 50-60 kuruş daha fazla aliyor onlarin çok daha ihtiyaçi varmiş