Üstadlar
Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
Saygı ve sevgilerimle
Maalesef burada suçlu taksi şoförleri oluyor.
Eniştem taksi şoförlüğü yapip gunde 20 saat çalışıp 200 lira kazaniyordu. Sonuç plaka sahibi zengin oluyor kendisi ise gönüllü kölelik yapıyor. Ne ailesi ne cocuklari ile vakit geçirebiliyor. Birakti düzenli ise girdi. Kendi de rahatladi aileside. Taksi plaka sahipleri çalışacak adam bulamaz ise fiyat yukseltmez. Maalesef çoğunluk herhangi bir iste çalışamayan günlük nakite alışkın insanlar. Suçu şoförleri çağdaş kölelik yaptiran plaka sahillerinde aramak lazim.
Bazen günlük 600 _700 ₺ kazanip bazen 100 ₺ kazaniyordu.