Birinin hööyytt demesi lazım şunlara.
İstanbul'a gittiğimde turistik mekanda bizi türk olduğumuz için arabasına almayan taksicileri gördükten sonra zerre acımıyorum hiç birisine.

Konu içinde birisi işleri zor günlük 150TL yevmiyeye çalışıyor denilmiş, aylık 4500TL ediyor, hiç de fena para değil.
Bu ülkede asgari ücrete çalışıp canını hiçe sayan madencilerimizde mevcut. Aynı paraya çalışan polislerimizde....

Kimse acındırmasın kendini canını hiçe sayma falan vs...
Bizde kamu görevi yapıyoruz, manyağın birine denk gelme ihtimali aynı oranda bizde de mevcut. Hemde maaş olarak o paraları göremiyoruz maalesef.