Kimse taksicileri savunmasın.
Kendilerine plaka kiralayan adamlara gıklarını çıkaramayıp sonra ajitasyon yapmasınlar.
Neymiş paranın azı taksicilerde kalıyormuş.
Kendilerini sömürtüp sonra ekmek kavgasındayız diyorlar.
Sanki bu memlekette ekmek kavgası veren tek adamlar taksiciler.
Bu ülkede verdikleri hizmete karşılık haketmedikleri bir para kazanıyorlar.
Sonra kendilerine plaka kiralayan sisteme başkaldırmak yerine übere baş kaldırıyorlar.

Bir gün bir iktidar taksicilerin plakalarını iptal ederse bilin ki o iktidar bu ülkeyi medeni ülkeler seviyesine çıkarabilir.
Taşımacılık peşin verilen bir imtiyaz ile olmaz, belirli şartları sağlayan herkese bu imkan verilmeli.
Mesela bu taksiciler plaka sahibine ayda 6 bin lira vereceklerine devlete ayda 3 bin veren ve şartları sağlayan herkesin 1 ay taksicilik yapmasına izin verilmeli.
Vergi vermezler, mal sahibine para vereceğiz diye kısa mesafe almazlar, trafik kurallarını hiçe sayarlar.
Sonra da işleri bozan her girişime karşı organize suç örgütü gibi davranırlar.

Kimse taksici esnafının iyisi var kötüsü var demesin.
Memlekette hiç bir sektör taksiciler kadar kötü hizmet vermiyor.
Bir anket yapılsa taksiciler ülkede vatandaşın memnuniyetsizliği en yüksek olan 3 sektör arasına girer kesinlikle.