İsterse 100 k olsun.bu onların sorunu.
Onlar para kazansın diye insanlar istemediği bir hizmeti mecbur kalarak satın almayacak. Hangi devirde yaşıyoruz?
Hizmet çeşitliliği olmadığı için insanlıktan çıkanların sayısı arttı.
Son olarak uberde çalışanlar evine taş mı götürüyordu?
Siz ironiyi anlamamışsınız sanırım hocam

. Bende diyorum keşke hep çeşit olsa uber olsa martı olsa vb araçlar olsa. Orada bir oy peşinde olanlar onaylar demek istedim açıkçası isteklerini.