Taksici abilerimiz istemiyorsa vardır bir bildikleri. Nede olsa 30 K taksici var aileleri ile çarpınca güzel bir oran olur. Anlayana.
İsterse 100 k olsun.bu onların sorunu.
Onlar para kazansın diye insanlar istemediği bir hizmeti mecbur kalarak satın almayacak. Hangi devirde yaşıyoruz?
Hizmet çeşitliliği olmadığı için insanlıktan çıkanların sayısı arttı.
Son olarak uberde çalışanlar evine taş mı götürüyordu?