Merhaba, hayırlı akşamlar öncelikle bu konuyu açma sebebim bir kardeşimizi mutlu etmek.

4 erkek kardeşten lise son sağlık öğrencisi olan kardeşimiz bu yaşına kadar hiç bayramlık giymemiş, babaları çalışmıyor evde 6 kişi yaşıyorlar lakin tek bir asgari ücret ile geçiniyorlar. Bizzat kendimde yardım etmek istiyorum lakin çalışmadığım için şuanda benimde bütçe sıkıntım oldukça yuksek hepimiz elimizi taşın altına koyarsak bir çocuğu mutlu edebiliriz. Unutmayın gelecegimiz cocuklarin elinde.

@BilalBayar; hocam bayramdan sonra bayramlık haricinde yardımcı olacağını belirtti çok teşekkür ederim.

@excreative; Hocam kullanmadığı eski kıyafetlerini gönderdi ve sokakta yaşayan çocuklara teslim edildi.