Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar yaklaşık 2 saat önce kuzenimle bisiklet sürerken bir tane köpeğin bizi kovalamaya başlaması sonucunda ( aşırı tırsarım köpeklerden ) heyecanla bisikleti çevireyim derken bacağıma bisikletin o pedal çevirdiğimiz yerdeki demir kısmı girdi tam tentonları sıyırmış yani öyle söylediler bana 15 cm uzunluğunda bir yarık açıldı bacağımda sagolsun diken doktor sürekli of berbat cok büyük yara arkadaşlarıyla konuşarak beni çok morellendirdi bir ara kulağımı kapattım özetle bisiklet sürerken köpek sizi kovalarsa kaçmayın köpeğe ısırılmaya bırakın kendinizi daha az zararlı cıkarsınız diyeylim konuşmamı bitireyim herkese iyi geceler dilerim
Ahh doktor hocam ahh sml'de biz bile sağlık psikolojisi dersi gördük hastayı neden demoralize ediyorsun 😂😂 Geçmiş olsun hocam bende benzer kaza geçirmiştim fakat benimki aşırı hız sebebiyleydi 😅 o çark batmıştı ayak bileğimin üstüne