Ben her fırsatta korsan taksi kullanıyorum. 1 değil 2 değil taksimetre 50 yazıyor veriyorum üstüne birde hayırlı işler diyorum sanki sovmusum gibi bakıyorlar. Korsan 10 numara Uber kalitesinde fiyat belli ve yarı yarıya ucuz